بلاگ به دوش مصیبت زده

۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه ۲۰:۲۹ | ارسال شده توسط احسان



این قضیه ف-ی.ل-.تر شدن وردپرس هم عجب حکایتی شده. ما را به چه کارهایی که وا نمی‏دارد. مجبور شدیم برویم به سرویس امینیتی بلاگفا و در آنجا ادامه فعالیت کنیم که دوستان تا توانستند مرا از این کار نهی از منکر کردند. بار دیگر بالاجبار تغییر مکان می‏دهم به این مکان که گویی دست اجنبی‏هاست و از بعضی گزندها در امان است. خوب برادر من ف-ی.ل-.تر نکن! میزنی مردم را آواره این بلاگ و آن سرویس بلاگ می‏کنی. نکن برادر من. جان اموات خدابیامرزت نکن. من دیگر نمی‏توانم جا به جا بشوم...ای خدا لعنت کند باعث و بانی بلاگ نویسی را!

بنده بار دیگر از همه دوستان محترم معذرت خواهی کرده و تقاضامندم که لینک بلاگفای مرا به این آدرس تغییر دهند. اصلا نمیخواهد لینک کنید! بزنید و کلهم اجمعین پاک کنید چون اینطور که پیداست من همانند اجاره نشین ها مدام باید جا عوض کنم. باز خوب است فقط ف-ی.ل-.تر شده ام و تحت تعقیب نیستم که این همه جا به جا می‏شوم! والا!

در یکی دو روز آینده با یک فوتوکاتور کوچک در خدمت دوستان خواهم بود

6 نظر برای بلاگ به دوش مصیبت زده

حالا اگر بری توی لینک زیر ، کلی قالب خوب هست که توسط تیم بلاگر فارسی ، فارسی سازی شده
http://themes.blogger-fa.com/

و اگر بری توی لینک زیر ، می تونی با استفاده از یه کد ، فونت اینجا رو تاهوما کنی و یه فارسی سازی استاندارد روش انجام بدی
http://docs.blogger-fa.com/2009/07/blogger-fa-css.html


هر مشکلی هم داشتی ، می تونی به تیم بلاگر ایمیل بزنی . ترجیحن به مجتبا ستوده ایمیل بزن . اون خیلی سریع کارتو راه میندازه . اگر بخوای چیزی رو از کد قالب برداری یا چیزی رو اضافه کنی ، همه رو بهت می گه

اگر کنترل پنلت فارسی باشه ، یه ذره بهش ور بری سریع می فهمی چی به چیه . بلاگر خیلی خوبه .

سلام دوباره منزل نو مبارک
آقا ما که میگیم این وانتی که شما اجاره میگیری برای اسباب کشی نگو بره !!!
باشه فعلا شاید بازم لازم بشه برید خونه ای جدید !!!!!!!!!
راستی این رضا عطاران اگه یه کم صبر میکرد می تونست سریال خانه به دوش رو از روی الان شما بسازه ها نه؟
دعا میکنم این دیگه بار آخرتون باشه !!!
اگه دوستان بسیار محترم بزارن!!!!!!!!!!!
اینم بار 4 که آدرس لینک رو عوض کردم

یک پست در مورد مزیت های بلاگر بزنید ما هم اطلاعاتمون بره بالا...

اي خوش آن روز، دگر، وبلاگ ديگر نرويم
سخناني بگوييد و بخوانيم و اوين(!) هم نرويم
;)
مكان جديد مفرح است مبارك باد
به گمانم اگر يك نقل و انتقال ديگر هم رخ دهد در مكان جديد شهربازي هم داشته باشيم! ;)

ارسال یک نظر