بلاگفا هم به جمع باشگاه فی. لت - ری‏ ها پیوست

۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه ۱۸:۴۳ | ارسال شده توسط احسان


امروز یکی از دوستان تصویر بالایی را برایم فرستاد و من هم همان موقع استعلام نمودم و دیدم قضیه صحت دارد. حالا نمیدانم از دست برادران عزیز در رفته است یا اینکه دیگر سایتی برای ف. یلت .ر کردن نبوده و فقط همین سایتهای پیشنهادی باقی مانده بوده که حالا شروع کرده اند به فی- ل. تر کردن اینها.


سوالی که برای من مطرح شده این است که من نمی‏دانم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به چه امیدی اینترنت ارائه می‏دهد؟ می‏خواند بگویند ما هم اینترنت داریم؟ یا می‏خواهند توانایی مردم در عبور از فی -ل- تر.ینگ را بسنجد؟ یا اینکه میخواهند توانایی مردم در عبور از ف.یل-تر. ینگ افزایش یابد؟ یا یانکه میخواهند که مردم در عبور از ف.ی-لت- رینگ خودکفا شوند و دست به دامن پر. وک.سی ‏های غربی و اجنبی نشوند؟

فی الواقع پیشنهاد دارم که ز کل اینترنت را جمع کنند!‏

-------------------------------------------------------------------
تکمیلی: سایت کلوب هم به همین بلا دچار شده!!! چهارتا پایین تر از بلاگفا!

پی نوشت: خودتان بنشینید وامتحان کنید که کدام یک از سایتهای پیشنهادی برادران، ف.-یلت-ر نشده است!


نکمیلی تر : الحمدلله رب العالمین رفع فیلتر شدند. اللهم اشغل فالترین بالفی-لتر-ینگ

14 نظر برای بلاگفا هم به جمع باشگاه فی. لت - ری‏ ها پیوست

عکس منو دزدیدی ؟
داری باهاش پوز می دی؟
:D

خودم نشستم یکی دیگه درست کردم! حواسم نبود اونی که فرستادی رو سیو کنم، بستمش! بعد توی آرشیوم هم نبود! جل الخالق به همین میگن!

پسرم زیر این پرینت اسکرین چه تصویریه؟ یه چشم و ابرو در بالاست و یه دست در پایین ولیک انگار به هم اتصال ندارند .

می بینم که اینجا هم خر داری [بر وزن گاوداری] راه انداختی .

هر دم از این باغ بری می رسد !!!!
++
برادر اینجا راحتید دیگه مشکلی نیست ؟ کسی که اذیتتون نکرده ؟ همه چی رله است !!!
تعریف برادر بگو از این که آرامشی که داری !!!!!!!!!!!!!!!

شاید هم می خواهند جوانان سرگرم باشند و هر روز یک اتفاق خارق العاده را تجربه کنند. به هر حال تابستان در راه است و جوانان نیازمند تفریح و سرگرمی

واقعا خودشون هم نمی دونن دقیقا چی می خوان. اما یه چیز رو می دونن.اینکه هیچکی هیچی نگه. ننویسه. بشینن توی خونه ها پای سریال های صد تا یه غازشون و جیکشون هم در نیاد و بگن به به...
خونه ی جدیدت رو بهت تبریک می گم

آقا شرمنده ما یادمون رفته بود لینکت تغییر بدیم از آپ کردنت متوجه نشدیم .

سبک سر: سپاسگزارم

کاکا جنوبی: دشمنت شرمنده، چاکریم

آخ قربون آدم چیز فهم!! من جیلیز و ویلیز کردم به آقایون بفهمونم که وقتی خودتون میگید برو! که نباید ف.ل.ت.ر کنینش دیگه!!
شاید من به زبون فندقی گفتم؟؟؟؟

ياور كن من بدون نياز به فيلتر شكن دارم ميرم وردپرس و يا بلاگفا
نمي دونم چطوريه كه براي تو فيلتره
!

سلام

دوست دارم با اهل موسیقی و شعر و اوناییکه قلم خوبی دارند مثل شما

بیشتر اشنا شم

http://hamidhaghi.blogsky.com

من که سه بار فیلتر شدم تجربه ام در زمیه فیلطر شدن زیاده
آقا ما جدیدا سعی می کنیم نفهمییم
دیدم چقدر راحت دیگران رو درک می کنم
ممنون از نسخه خوب تون
یه کم وقت اش رو هم زیاد کنید
(:
برقرار باشی

ارسال یک نظر